Övernattning, tält och hundar

Gamla bilder från förra övernattningen
 
Är sjuk just nu, hostar som en galning. Jag har absolut ingenting för mig förutom att ligga i sängen framför tvn och det blir ganska tråkigt efter några timmar. Tog fram datorn för att se om de fanns några bilder man kunde leka med, men det fanns nästan inga bra bilder trots att min dator är fylld med huuur många bilder som helst. Så jag känner att jag må ta fram kameran nån dag och fota lite nytt så jag kan uppdatera bloggen lite mer. 
Nästa vecka kommer jag va på friluftsliv mellan tisdag och onsdag och de kommer säkert bli kul, hoppas jag. Vi ska inte gå längre än 7 km så de känns bra, men att tälta är inte riktigt min grej. Om jag överlever natten i skogen så kommer jag att vara hundvakt på torsdagkväll hos syster, medans hon och hennes pojkvän är på studentmiddag. kalaskul. 
 
Godnatt
Julia Svärd
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: