Fotboll, djur, fotboll, vänner, fotboll

Mobilbilder från veckan
 
Har haft en sjukt bra fotbollsvecka! Började med Mästarcupen i Karlstad och sen direkt hem för att spela Storsjöcupen. Trots skador å sjukt trötta ben så va de kul att få spela många matcher med härligt folk. Bästa veckan i östersund är helt klart under storsjöcupen! Så fort man går ut på stan eller kollar på nån match så träffar man nån man känner, oftast dom man inte träffat på länge och de är roligt. 
Nu blir det några dagars vila från fotbollen och träning över huvud taget eftersom jag drar söder ut till Ängelholm för att träffa mina bästa skåningar ♥ Kommer ta med mig kameran så det blir nog en bildbomb när jag kommer hem om allt går som det ska. 
Cyklade ner till ica idag och köpte mig en vattenmelon som jag nu hade tänkt att äta medans de andra i hemmet är borta, så jag får ha den för mig själv ;) 
Julia Svärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: